Blog

GDSN elektronický produktový katalog Synfony úspěšně odsunuje zastaralé zalistovací karty na smetiště dějin. Z jeho předností těží velké společnosti s tisíci publikovaných produktů i firmy, které přes katalog sdílejí produktová data u desítky SKU. Výhody moderního způsobu zasílání kmenových dat nám popsali přímo uživatelé.

Velká část zboží se prodává on-line a bez produktové fotografie se výrobce ani obchodník neobejde. Požadavky obchodníků na to, jak má produktová fotografie vypadat, se však často různí.

GDSN elektronický katalog produktových dat Synfony se nadále úspěšně rozvíjí. Moderní alternativu nekompatibilních zalistovacích karet na českém trhu využívá 130 dodavatelů, kteří do něj nahráli již více než 25 000 unikátních produktů.

Neustále pro vás zdokonalujeme e-katalog tak, aby aby optimálně sloužil uživatelům a byl připravený na očekávané připojení dalších významných hráčů českého retailu.

Elektronické katalogy produktových dat na bázi standardu GDSN původně vznikly především pro potřeby sdílení dat v maloobchodu. Postupem času se daný koncept osvědčil i v dalších sektorech včetně zdravotnictví.

Týkají se vašich produktů změny sazeb DPH od 1. ledna 2024? Pokud ano, tyto změny je třeba zohlednit v e-katalogu SYNFONY. Je to snadné, pojďme na to.

V GDSN lze označit výrobek také lokální značkou či certifikací a tuto informaci sdílet.

O tom, jak se manažerům firem zapojených do GDSN katalogu Synfony s touto platformou pro sdílení produktových dat pracuje, nyní víme z první ruky.

Za necelý rok jsme v ČR zaznamenali zdvojnásobení počtu čísel GTIN uložených uživateli do elektronických katalogů produktových dat. Počet unikátních položek označených jedinečnými čísly GTIN, jejichž kmenová data jsou přes GDSN sdílena, přesáhl hranici 40 000.

GDSN se kromě klasického retailu, DIY a zdravotnictví začíná prosazovat také v oblasti technologií pro domácnost. Konkrétně v sektoru vybavení koupelen ho úspěšně zavedl lídr severoamerického trhu, společnost Moen.

Již téměř sto let vyrábí řecká společnost FAGE jogurt a další mléčné výrobky. Firma je celosvětově uznávána pro kvalitu svých produktů a pro mnoho spotřebitelů je její značka synonymem pro řecký jogurt. Lídr trhu nespí na vavřínech a sází na technologické inovace. Nově začal svá produktová data sdílet přes GDSN.

Údaje o rozměrech produktu jsou velmi důležitou součástí kmenových dat. Pravidla pro měření spotřebitelských, obchodních či logistických jednotek jsou přesně dána standardem GS1. V procesu zalistování prostřednictvím GDSN (ale také pomocí klasických zalistovací karet) obchodníci očekávají, že se dodavatelé budou tímto standardem řídit. Mimo jiné je přesně definováno, co je šířka, hloubka či výška jednotky.
Strana 2 z 6