Blog
Již druhý tuzemský maloobchodní řetězec zahájil komunikaci produktových kmenových dat pomocí standardu GS1 pro globální datovou synchronizaci (GDSN).
I v GDSN lze označit výrobek značkou či certifikací a tuto informaci sdílet.
Do GDSN se v Belgii a Lucembursku s podporou GS1 Belgilux dosud zapojily řetězce supermarketů Delhaize De Leeuw a Colruyt Group, Albert Heijn a Jumbo.
Společnost Tesco ve Velké Británii usnadnila svým partnerům sdílení produktových kmenových dat přímou integrací do platformy s názvem productDNA.
Jedním ze sektorů, kde se datová synchronizace prosazuje nejvýrazněji, je tzv. DIY.
Jednoduché ovládání a přehledné prostředí, snažší integrace do IS a zvýhodněné podmínky do roku 2021...
Právě tolik formátů spravují někteří nadnárodní dodavatelé, aby mohli odběratelům poslat produktová data...
GS1 Czech Republic ve spolupráci s poradenskou společností EY Česká republika v loňském roce zmapovala...
Strana 5 z 5