Blog
![](/images/YouTube-Logo.png)
O své zkušenosti s využíváním GDSN se podělila Petra Kellermann Slotemaker z Nestlé Česko a Petr Beran ze společnosti Albert Česká republika.
![](/images/blog/GHS/A_Symboly_GHS.jpg)
Označujete své výrobky symboly GHS a nevíte, jak vybrat ten správný pro zadání do GDSN? Přinášíme jejich přehled s definicí.
![](/images/GS1_Other_Wood_Pallet_SSCC_Label_RGB_2015-08-04.png)
Pojďme se podívat, jak je správné pochopení hierarchie balení důležité pro kvalitu a úplnost dat v GDSN– globální datové synchronizaci.
![](/images/blog/Obaly/iStock_3208641.jpg)
Najděte si typ obalu, do kterého zabalíte svůj produkt v rámci GDSN.
![](/images/DSC00292_lowres.jpg)
Dne 5.5. vystoupili na konferenci Retail Summit Action pořádané společností BlueEvents inovátoři mezi obchodníky. Tématem on-line akce byl „Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál“. Tři hodiny svižného a informačně nabitého programu moderoval Michael Rozsypal z DVTV. S krátkými prezentacemi vystoupilo celkem 20 řečníků, někteří se zapojili do panelových diskuzí.
![](/images/iStock_86579737_XXLARGE.jpg)
Dominantní světová internetová společnost vyzvala výrobce a obchodníky, aby identifikovali produkty pomocí GTIN. Googlu to pomáhá přiřazovat nabídky e-shopů k produktům a spojovat produkty s relevantními dotazy zadanými do vyhledávače.
![](/images/50_years_curvasl.jpg)
Globální svět maloobchodu oslavil padesáté výročí jednoznačného identifikátoru produktu, dnešního GTIN.
![](/images/Rossmann3.jpg)
Již druhý tuzemský maloobchodní řetězec zahájil komunikaci produktových kmenových dat pomocí standardu GS1 pro globální datovou synchronizaci (GDSN).
![](/images/blog/Certifikaty/CZECH_FOOD.png)
I v GDSN lze označit výrobek značkou či certifikací a tuto informaci sdílet.
![](/images/makro_metro.png)
Do GDSN se v Belgii a Lucembursku s podporou GS1 Belgilux dosud zapojily řetězce supermarketů Delhaize De Leeuw a Colruyt Group, Albert Heijn a Jumbo.
Společnost Tesco ve Velké Británii usnadnila svým partnerům sdílení produktových kmenových dat přímou integrací do platformy s názvem productDNA.
![](/images/blog/blog-makita.jpg)
Jedním ze sektorů, kde se datová synchronizace prosazuje nejvýrazněji, je tzv. DIY.
Strana 4 z 5