Blog
Ani více než patnáct let po změně názvu identifikačního čísla EAN na GTIN nemá většina uživatelů jasno, co si má pod těmito zkratkami představit. A co víc, pojem EAN je pro lidi z obchodní branže zároveň ekvivalentem pro „identifikaci zboží čárovými kódy“, což situaci komplikuje. Je potřeba si uvědomit, že při identifikaci produktu jde vždy o spojení datového nosiče a identifikačního čísla.
Rok 2021 je za námi a z pohledu rozvoje globální datové synchronizace na českém trhu ho zcela jistě můžeme označit za jeden z klíčových. Z jednoho obchodního řetězce podporujícího GDSN se staly čtyři: Albert, dm drogerie markt, Globus a Rossmann. A s tím logicky souvisel i značný nárůst dodavatelů, kteří do přes GDSN začali zasílat svá produktová data.
V tomto příspěvku naleznete návod na změnu GTINu již existujícího (publikovaného) produktu v GDSN. Postup se používá v případech, kdy potřebujete, aby byl nový GTIN u obchodního partnera zalistován pouze jako změna stávajícího produktu, nikoliv jako nový produkt.
Jeden z největších světových retailerů, Carrefour, pro sdílení B2B a B2C dat využívá GDSN. Globální datová synchronizace řetězec vynesla na novou úroveň obchodní komunikace. Pomáhá mu neustále zvyšovat kvalitu dat a zlepšovat zážitek zákazníků z nakupování.
GS1 Czech Republic provozuje katalog SYNFONY již téměř rok. Ohlasy společností, které jej používají, jsou pozitivní! Za jednu z hlavních předností aplikace uživatelé označují snadné ovládání. Jak funguje?
O své zkušenosti s využíváním GDSN se podělila Petra Kellermann Slotemaker z Nestlé Česko a Petr Beran ze společnosti Albert Česká republika.
Označujete své výrobky symboly GHS a nevíte, jak vybrat ten správný pro zadání do GDSN? Přinášíme jejich přehled s definicí.
Pojďme se podívat, jak je správné pochopení hierarchie balení důležité pro kvalitu a úplnost dat v GDSN– globální datové synchronizaci.
Najděte si typ obalu, do kterého zabalíte svůj produkt v rámci GDSN.
Dne 5.5. vystoupili na konferenci Retail Summit Action pořádané společností BlueEvents inovátoři mezi obchodníky. Tématem on-line akce byl „Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál“. Tři hodiny svižného a informačně nabitého programu moderoval Michael Rozsypal z DVTV. S krátkými prezentacemi vystoupilo celkem 20 řečníků, někteří se zapojili do panelových diskuzí.
Dominantní světová internetová společnost vyzvala výrobce a obchodníky, aby identifikovali produkty pomocí GTIN. Googlu to pomáhá přiřazovat nabídky e-shopů k produktům a spojovat produkty s relevantními dotazy zadanými do vyhledávače.
Globální svět maloobchodu oslavil padesáté výročí jednoznačného identifikátoru produktu, dnešního GTIN.
Strana 4 z 5