Blog

Dominantní světová internetová společnost vyzvala výrobce a obchodníky, aby identifikovali produkty pomocí GTIN. Googlu to pomáhá přiřazovat nabídky e-shopů k produktům a spojovat produkty s relevantními dotazy zadanými do vyhledávače.

Globální svět maloobchodu oslavil padesáté výročí jednoznačného identifikátoru produktu, dnešního GTIN.

Již druhý tuzemský maloobchodní řetězec zahájil komunikaci produktových kmenových dat pomocí standardu GS1 pro globální datovou synchronizaci (GDSN).

I v GDSN lze označit výrobek značkou či certifikací a tuto informaci sdílet.

Do GDSN se v Belgii a Lucembursku s podporou GS1 Belgilux dosud zapojily řetězce supermarketů Delhaize De Leeuw a Colruyt Group, Albert Heijn a Jumbo.
Společnost Tesco ve Velké Británii usnadnila svým partnerům sdílení produktových kmenových dat přímou integrací do platformy s názvem productDNA.

Jedním ze sektorů, kde se datová synchronizace prosazuje nejvýrazněji, je tzv. DIY.

Jednoduché ovládání a přehledné prostředí, snažší integrace do IS a zvýhodněné podmínky do roku 2021...

Právě tolik formátů spravují někteří nadnárodní dodavatelé, aby mohli odběratelům poslat produktová data...

GS1 Czech Republic ve spolupráci s poradenskou společností EY Česká republika v loňském roce zmapovala...
Strana 3 z 3